Luxe flatscreen met kleureffect

October 11, 2007

De marketingcampagne van de Aurea flatscreens kost 50 miljoen euro. Philips moet wel sterk overtuigd zijn van het potentieel van zijn nieuwe generatie flatscreens.

Aurea is de opvolger van het populaire Ambilight, waarvan er meer dan 1 miljoen exemplaren over de toonbank gingen. Ambilight was vernieuwend omdat het scherm achteraan oplicht in de overheersende beeldkleur.

Aurea gaat nog een stapje verder. De beeldrand verandert ook van kleur en de kleur zelf beweegt mee met het beeld. Heel bijzonder om te zien, zeker in de film die lichtkunstenaar Wong Kar Wai speciaal voor de lancering regisseerde. De film kan je bekijken op www.seductionbylight.com.

Nu verkrijgbaar bij de erkende Philips dealers, €4.000

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: